Thursday, September 25, 2008

SCRUB BERAS PULUT

http://www.nuclearcentury.com/ - Glitter Maker

Khasiat beras pulut telah lama diakui turun-temurun. Tok nenek kita dahulu menggunakan pulut goreng yang ditumbuk halus (seperti tepung) dicampur bedak sejuk dan dijadikan lulur dan digosok seminggu sekali pada badan. Ia Ia dikatakan berfungsi menanggalkan daki dan sel-sel mati dan menghaluskan kulit. Manakala serbuk beras pulut dan beras pulut hitam khusus menanggalkan sel kulit mati, mengurangkan parut disamping memerah dan memutihkan kulit wajah dan badan. Tengok saja org Jepun dan Thailand. Semua comel2 sebab beras pulut adalah makanan ruji merekaKini, anda tak perlu lagi bersusah-payah rendam beras pastu kena tumbuk lagi nak jadikan scrub. Tak boleh simpan lama pulak tu nanti jadi berkulat atau masam. So sekarang anda pasti berasa lega dengan kemunculan Puteri Scrub. Diadun dari beras pulut asli serta digabungkan dengan herba pilihan amat sesuai digunakan pada kulit wajah dan seluruh badan.Dapat memudarkan kesan hitam dan parut terutama kesan parut jerawat dan kesan hitam pada leher ibu-ibu lepas bersalin.Penggunaan berterusan menjadikan kulit tegang dan halus.

scrub
Dibotolkan khas untuk penggunaan yang sungguh memudahkan
scrub2


Cara penggunaan:
Campur sedikit scrub bersama dengan sabun muka atau body shampoo. Hasilnya kulit akan menjadi tegang dan halus. Boleh dipakai pada setiap hari. Tidak sesuai untuk kulit berjerawat.

Harga pun sangat2 la murahnya. Cuma RM15.90. Caj Penghantaran melalui poslaju untuk Semenanjung Malaysia tambah RM5 dan untuk Sabah&Sarawak RM8

Untuk tempahan, sila pindahkan bayaran ke dalam akaun seperti di bawah sebelum pukul 2 petang.Sila berikan nama penuh, alamat untuk penghantaran dan nombor telefon anda.Selepas tu nyatakan produk dan jumlah bilangan yang dikehendaki.

Tempahan anda akan dihantar menggunakan Poslaju pada jam 5 petang pada hari yg sama pembayaran di buat dan Insyaallah akan diterima pada keesokkan harinya.

SHAHIDAH SHAHARUDDIN (019-3335888)
MBB114011613613(mbb)

OR

CIMB1403-0221712-52-5(cimb)

No comments: